zondag 11 augustus 2013

Swatches #1 - Hema Duo Oogschaduws

Hee vandaag de eerste Swatches.
In dit artikel laat ik elke keer 1 of meer producten zien en die swatch ik voor jullie.
Dit is niet zo als een review want ik laat de swatch zien welke ik en het mooist vind enzo en vertel nog wat kort.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden veel leest plezier !
Vandaag swatch ik 2 duo oogschaduws van de Hema'.
Nummer 45&46
Dit zijn ze.
De bovenste heeft een zwarte en een roze kleur
De onderste heeft een blauwe en een gele kleur.


                
Achterkant:
Nummer 45 is de roze met zwarte
Nummer 46 is de blauw en gele
 Verder staat er nog op : Paraben free


Dit is de binnenkant.
De verpakking van binnen en buiten vind ik er erg mooi uit zien.
Ook zit er een applicatortje bij maar die gebruik ik niet.
 Dan de swatches:
Dit is nummer 46 Zoals je ziet echt heel goed gepigmenteerd!
Alleen ik vind wel dat de geel er een beetje goud achtig uit ziet.
Maar voorderest prima pigmentatie en deze kleuren zijn ook erg leuk voor de zomer of voor een feestje,

En  dan is dit nummer 45.
De zwarte is mat en dat vind ik wel mooi ookal draag ik nooit zwart/
De roze is heel Shimmerig ookal ziet dat er nier zo uit in het doosje.
Ik vind het echt hele mooie kleuren en ik vind de roze het mooist, omdat je die vaker kan dragen.
De oogschaduw duo's zijn te koop bij Hema en kosten 3.50
Bedankt voor het kijken ik hoop dat jullie het leuk vonden doeii :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten