maandag 23 december 2013

Shoplog#2 -amsterdam


Vandaag ben ik weer heerlijk met de trein naar amsterdam geweest :) en ik heb niet heel veel gekocht maar ik zag zoveel leuks en dat hem ik voor kerst gevraagt.
Ze hadden ook een flormar lmf zo'n leuke winkel ik heb daar 2 lakjes gevraagt voor kerst maar laten we maar snel beginnen met wat ik gekocht heb.
Ten eerste heb ik 2 kleding stukken gekocht bij de h&m een hempje met een hond erop en een zwart colbertje alleen hier heb ik geem foto van.
De laatste tijd hou ik erg van blush en daar heb ik er 2 van gekocht laten we daar mee beginnen.
Als eerste deze van claire's <3__<3 zo mooi vind ik hem.
Het is echt zo'n barbie roze maar hij is echt heel mooi!
Te koop bij claire's voor 4,95
De Essence sun club all in one bronzing highlighter dit is meer een bronzer dan een blush maar dat maakt niet uit ik vond hem er erg leuk uitzien dus ik moest hem wel kopen :)
Te koop bij kruitvat voor volgens mij 2.89 ( bij kruitvat staat altijd op het bonnetje bijvoorbeeld make up essence dus ik weet niet precies wat wat is)
Van Essence kocht ik ook de essence pure skin anti-spot compact powder ik gebruikte tot nu de skin finish compact powder van Catrice, die bevalt me nog steeds erg goed maar ik wou eens wat anders proberen.
Te koop bij kruitvat , ook rond de €3.00
Woow op de camera komt hij heel bruin over , zo bruin ben ik niet hoor maar hij is opzich wel goed voor mij maar dan vori in de zomer haha.
Te koop bij h&m voor €6.95
Bij essence kocht ik mog 2 kwasten, de essence blush brush en de essence kabuki brush, ze zijn erg zacht dus ik hoop en denk dat ze ook wel goed zijn.
Blush brush : €2.89
Kabuki brush: 3.99
Allebei te kopp bij kruitvat.
Bij h&m kocht ik nog dit maskertje in blueberry burst.
Ik heb nooit eerder een masker van h&m geprobeert dus ik ben benieuwd.
Te koop bij h&m voor 1.95
Bij h&m kocht ik ook nog dit setje oorbellen met intotaal 18 paren.
Te koop bij h&m voor maar €4,95

Dit was mijn shoplog 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten