woensdag 1 januari 2014

Common white girl TAG

Hee vandaag weer een tag :)
Misschien een beetje veel tags maar ik hou wel van tags :)
So let's begin

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Kleding uitzoeken ongeveer 5 minuten Makeup 2 minuten en me haar 7 minuten ongeveer dus 14 minuten kwartier dus



Hoeveel selfies maak je per dag ?
Euhm dat verschild denk 2 ofzo maar met vrienden of vriendinnen veel meer dan stuk of 20

Hoeveel instagram volgers en fotos heb je?\
250 Fotos en 167 volgers.
En op men fashioniistasx account 625 Fotos en 775 volgers


Zeg je weleens hard op LOL of OMG?
Lol eigenlijk nooit maar omg wel xd

Draag je weleens meer dan 1 keer achter elkaar het zelfde kleding stuk?
Hmm bijna nooit denk.

Ben je racistich.
Nee totaal niet eigenlijk,

Hoeveel tweets heb je ?
Ik heb geen twitter :"

Instagram Twitter of Tumblr?
Instagram sws!

Wat doe je meetsal in je vrije tijd?
Afspreken met vrienden en vriendinnen

Wie zijn je favorieten YouTubers?
Teske Mascha en Vera

Hoevaak doe je je nagels?
Elke dag haha

Ben je een shopaholic
Best wel eigenlijk xd'

Hoe vaak heb jij mean girl gezien?
Nooit ik ken het niet

Heb je veel kleren?
Jaa :))

Maak je voor dat je gaat eten fotos van je eten ?
haha nee

Draag je elke dag makeup
Euhm meestal wel alleen als ik er echt geen zin in heb

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Hmm nu nog moeilijk te zeggen

Hoe doe je je haar altijd?
Meestal los



Dit was het ik hoop dat jullie het leukvonden
xoxo







Geen opmerkingen:

Een reactie posten