zaterdag 24 augustus 2013

Back to school Tag

Hee vandaag heb ik een back to school tag voor jullie.
Misschien beetje veel 2 tags achter elkaar maar ik wilde deze tag graag doen en ik kan er niet mee wachten want anders zitten we al op school.
Dus laten we maar snel beginnen :)

Vraag 1 : Naar welke klas ga je ?

Ik ga naar klas 3MC dat staat voor 3 Mavo C dus naar de 3e van de mavo :)

Vraag 2 : Meest favorite ding aan school en meest minst favorieten ding aan school.

Mij favorieten ding aan school in Gym ,Pauze en vakantie :D 
En mijn minst favorieten ding aan school in mijn rooster : 
Maandag van 9.05 tot 16.35
Dinsdag van 8.15 tot 14.55
Woensdag van 8.15 tot 16.35
Donderdag van 9.05 tot 14.55
Vrijdag van 9.05 tot 14.05
Nou het had slechter gekund nartuurlijk maar pecies op de dagen dat ik tot 5 oer half 5 zit moet ik ook tranen :(.

Vraag 3 : wanneer moet je weer naar school?

Dinsdag heb ik introductie dag gaan we yoga doen en woensdag moet ik weer echt beginnen en zoals je bij vraag 2 kunt zien meteen tot 5 over half 5 :( maja het moet .

Vraag 4 : hoelaat wordt je wakker?

Ik wordt 7 uur wakker als ik eerste uur moet beginnen anders 8 uur

Vraag 5 : hoelang doe je er s óchtens over om je klaar te maken ?

Euhm eigenlijk niet heel lang als het moet maar meestal pak ik eerst me iPhone en ga ik social media checken en dan rustig aankleden enzo. ongeveer 15 minuten denk ik als ik snel moet zijn.

Vraag 6 : waar heb je zin in?

Klinkt raar misschien maar ik heb weer heel veel zin in gym ! :D

Vraag 7: waar koop jij je schoolspullen?

Dat verschild eigenlijk gewoon waar ik leuke dingen zie.

Vraag 8 : Broek of Rok?

Sws Broek ! :)

Vraag 9: Rugzak of handtas?

Handtas , ik heb nu 5 schooltassen en ik heb geen 1 rugzak omdat ik dat niet mooi en leuk vind.

Vraag 10: Drie musthaves voor school

Euhm.
1. IPHONE ! :D dat sws.
2. Kladblokjes om briefjes naar elkaar te sturen.
3. Geld om wat te halen :)

Vraag 11: Beste tip voor school?

Als je het allemaal niet meer ziet zitten denk dat dat er een vakantie aankomt ;)

Vraag 12 : Welke agenda heb je ?

Ohja die moet ik nog halen :#
Maar ik ga denk die agenda van my life is sweet kopen :)

Dit was de tag hebben jullie al een beetje zin in school ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten