donderdag 26 september 2013

Talk with me #1 - school en meer

hooi allemaal sorry dat ik al heel lang niks meer poste maar dat heeft een reden waarschijnlijk een reden voor iedereen in deze tijd maar dat is dus school.
Ik zit nu in 3 mavo en dat is best veel werk soms heb ik 4 toetsen op een dag en daar moet goed geleerd voor worden okal lukt dat niet altijd.
Ook heb ik best rot tijden zoals jullie misschien weten zit ik op voetbal en dan train ik maandag en woensdag en precies op die dagen zit ik tot 5 over half 5 .. dus als ik thuis ben snel huiswerkmaken eten trainen en weer aan huiswerk.
En in me vrije tijd ga ik graag naar buiten met vrienden enzo. maar vanaf nu ga ik weer proberen vaker berichten te plaatsen.
Vandaag ben ik ook vrij dus dacht ik kan ik nu mooi een bericht plaatsen .Straks ga ik naar vrienden toe en als ik thuis kom begint het weer.. leren en huiswerk maken maar gelukkig is het bijna weekend :))
Voetbal gaat ook best goed vorige week zaterdag zelfs 11-0 gewonnen :D
Maar ja dit was even een snelle talk with me Ik ga nu de Herfst tag voor jullie doen dus die kunnen jullie vandaag nog verwachte
doeei tot het volgende artikel :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten