zondag 6 oktober 2013

Mijn favorieten apps

Hee allemaal :)
Zoals jullie misschien weten heb ik een iphone en een ipod en daar kan je hele leuke apps op downloaden.
Vandaag laat ik jullie een paar leuke apps zien die ik zelf vaak gebreuk.
Het is niet op volgorde

Nou nartuurlijk WhatsApp die gebruik ik bijna 24/7 haha maar die kent denk iedereen wel.
Facebook app gebruik ik ook nog wel maar minder maar alsnog die gebruik ik.
Snapschat gebruik ik ook vaak echt leuke app vind ik dat heb nog niet veel punten ongeveer 4000.
Instagram ! dat vind ik erg leuk ! ik heb 3 accounts een persoonlijke 1 van men voetbalteam en een fashionaccount hierop kan je me ook volgen >> Fashioniistasx follow me :)
Youtube gebruik ik ook erg veel ik hou van youtube filmpjes kijken :)
Nog wat bekende die ik gebruik zijn Gmail Skype Vine Fifa 14 de H&M app en magister we heart it en tumblr

Nou dat zijn wel hele bekende en nog wat misschien ietsjes minder bekende:
Been Together <3 daarop stel je de datum in dat je met iemand hebt en doe je de foto van jouw en de ander en dan telt ie de dagen :)
Ook net zoiets als been together heb ik days Since dat is ook iets dat telt vanaf een bepaalde datum en die telt de jaren , maanden ,dagen, uren ,minuten en secondes :))

Whita gram die zorgt er voor dat eer een gekleurd randje om je foto komt.
Pic collage daar kan je een foto collage mee maken
Insta blend kan je 2 fotos door elkaar mixen

en dat was het ongeveer wel ik heb niet veel apps op me mobiel want ik heb veel fotos muziek en dat soort dingen
\
Doeei :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten