donderdag 26 september 2013

herfst tag :)

Heey vandaag heb ik de Herfst tag voor jullie.
De herfst is al begonnen en het wordt steeds kouder...
Daarom de herfst tag :)


1. Wat vind je het leukste aan de herfst ?
Euhm ik denk de gezelligheid in huis
En nartuurlijk de herfst vakantie ! :)

2.Favorieten drinken in de herfst?
Chocomel :))

3.Favorieten geurkaars?
Lavendel denk ik ,

4.Favorieten lipstick in de herfst?
Ik draag nooit lipstick maar ik denk licht roze

5. Favorieten dagcreme in de herfst?
Ik heb niet echt een fovorieten creme eigenlijk ik heb er zoveel dat ik ze allemaal fijn vind.

6.Favorieten kleuren voor op je ogen?
Eigenlijk altijd wel nude

7. Favorieten muziek in de herfst?
Haha heeel soms luister in all i want for christmas i love kerst haha maar dat is pas tegen de winter aan maar ik luister eigenlijk altijd naar de hitzones.

8. Favorieten outfit om te dragen ?
Euhm me winter jas met een heel warm vest eronder

9.Wat wil je sws kopen?
Euhm nieuwe hoesjes voor me iphone

10. Favorieten plaats om te zijn?
In een heel warm lamd bij me famillie
Of gezellig met vrienden

Dit was het alweer !
krijgen jullie ook zin in herfst en winter enzo ?
Willen jullie ook de winter tag ? want dan ga ik die ook doen :)
Doeei xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten