woensdag 23 oktober 2013

Nagellak stash #2

Hooi vandaag me nagellak stash deel 2
Deze keer met de merken : Wild&more , Black onyx en ailisha.
Als eerste wild&more daar heb ik er 4 van , ik weet niet of dit merk nog verkrijgbaar is bij mij in de DA niet meer.
Maar dit zijn ze van links naar erchts : 
Nummer af
nr. 73
nr. 72
nr. 75
Ze dekkem jammer genoeg niet in 1 laag ..
2.50


Ailisha deze heb ik bij een bazaar gekocht voor 1euro gekocht en dacht mm probeer ze gewoon zie wel of ze goed zijn of niet maar deze zijn heel goed ben er erg tevreden over !

Dan deze lakjes,
Van het mer Black onyx ik heb ze volgens mij een keer op een markt gekocht voor 8 voor 3.00 ofzoiets.
dit zijn niet echt mijn favo lakjes maar ze zijn oook niet slecht.
VLNR: 385-255-260-258-391-*-272-271

Dit was het deze keer iets minder lang. ook met wat onbekendere merken.
Tot de volgende post !
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten