donderdag 24 oktober 2013

Instagram Foto's #1

Heey vandaag leek het me leuk om mijn instagram fotos met jullie te delen niet allemaak maar vand de afgelopen tijd.

Hier was ik met Max in de duinen en er was een erg mooi uitzicht !

Hmm bij de meeste gaat het denk om Ronaldo maar ik zette deze foto op insta om de kicksen ♥.
i want it  

3 tussen uren achterelkaar dan maar naar de albertheijn en oreo met arizona halen 

Dagje winkelen in Haarlem 

Was wat aan het bewerken en toen kwam dit eruit ^^ 
Tijdens tekenen met Tabor dit gemaakt

Zondag naar tiel geweest naar verjaardag van vriend :)

 OOTD: mijn voetbal tenue
Dinsdag naar Amsterdam gewest met Max 

Zondsondergan ♥.

Met team !
Zaterdag wezen bowlen met Team op de foto met Farida n Nina 

Dit was het ik hoop dat jullie het leukvonden 
Vaker ?
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten