zondag 10 november 2013

Nagellakstash #3

Hee vandaag nagellak stash deel 3 , veel plezier met kijken.
Deze keer de merken : H&M ,nieuwe potjes van Essence en Pieces.

Ten eerste H&M:
Dit zijn ze. De gekleurde van de voorste rij vind ik het fijnst.
Achterste rij vlnr: limited edition sneeuwwitje snowwhite ,hot in red ,glossy white ,metallic black ,sweet blie dreams , limited edition sneeuwwitje silverfrost.
Voorsre rij vlnr: de eerste staat er niet helemaal op maar dat is een heel oud lakje paradise bay, matte black, clay, lime, turquise, green.

Dan verder met Pieces. De eersre 2 vind ik het fijnst helemaal de eerste die dekt in 1 laag en is een mooie kleur .
Vlnr: op de eerste 2 staat geen naam, winter purple, summer yellow.

Dan als laatste de "nieuwe" potjes van Essence, ik heb best veel van Essence dus daarom doe ik dat ook in delen.
Vlnr:119 boho chic, 06 cookies & cream, 123 1000 miles away, 136 love's recipe, 127 i love bad boys, 107 naughty and pink!

Dit was deel 3 alweer, benieuwd naar de rest? Hou mijn blog in de gaten 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten