zaterdag 9 november 2013

•Quotes•

Quotes . Ik hou er van. 
En ik wou ze vandaag met jullie delen ik heb er echt heel veel op me mobiel staan soms gebruik ik Instablend om ze te mengen met een foto wn fan krijg je leuke effecten maar vandaag laat ik jullie mijn 10 quotes van dit moment zien 😊

"Normal is boring" dat vind ik wel waar. 
"Make it happen" als je iets wilt , probeer het waar te maken , follow your dream 

•♡♡♡•
Rihanna-Diamonds ♡
Wees niet bang als iets over gaat, zie het als een nieuw begin ^^
Deze heb ik zeld bewerkt. Een vriend had hem in ze status staan en ik vond em wel een goeie :) 
Volg je dromen, ookal zijn ze moeilijk doe waf jij leuk vind dan komt alles goed ♡

Van elke dag leer je iets en daar heb je weer wat aan voor de volgende 😊
Dit is gewoon waar😁
Dit is niet echt een quote maar een motto : smile♡♡

Dit was het .. Ik hoop dat jullie het keuk vonden 

♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten