maandag 18 november 2013

Shoplog#1- Almere

Hee gister ben ik lekker wezen shoppen in Almere. 
Ik heb niet super veel gekocht maar wel een aantal dingen.
En sorry voor de slechte fotos en met een america today tasje als achtergrond maar ik maakte de fotos gister in de auto.
Eerst kocht ik bij newyorker dit iphone hoesje, ik vond em niet geweldig maar ik wou een goedkoop hoesje die ik kob versieren en deze was maar 3,95 dus dacht neem deze.
Ik heb ook nog 7 hoesjes besteld en als die binnen komen dan maak ik nog een cases stash maar deze dus.
Dan kocht ik bij de Kruitvat een simpele nagellak remover omdat die van mij bijna op was eigenlijk niks bijzonders een best grote fles 250ml voor 1.29
En bij america today kocht ik nerds :) i love it❤️ Voor €1.95

Dan kocht ik ook bij kruitvat een simpele hair spray en dit niet voor in me haar maar voor een diy ik ben bezig met ren swatch boek en daarvoor had je deze nodig. Misschien laat ik jullie nog wel een foto zien van me swatch boek hoe hij is geworden. Voor 75ml betaal je maar 1 euro bij Kruitvat
Dan 4 pakjes nepnagels van de primark, ja allemaal in de zelfde kleur .
Mar ik wou er 1 zelf bewaren en misschien met 1 nog een diy en de ander doe ik in een winactie die er over een tojdje aankomt ( hou me blog hiervoor in de gaten ((kan nog wel even duren )) )
€1,50 per pakje
Toen ging ik naar de etos en daar kocht ik dit de blush is een limetid edition volgens mij en koste €5,00 toen kocht ik een lipbalm stick in nr. 1 voor €4.00 en dat nagellakje voor €5.00 , daar komt nog een notd van 

Ik had ook nog wat cadeautjes  voor me broer gekocht want die wordr 25 november 18 jaar😊

En als laatste had ik nog wat dingen bijde primark maar daar hebbik geen foto van.
Dit was de mini shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden xoxo🌸🌸

Geen opmerkingen:

Een reactie posten