zaterdag 7 december 2013

TAG- hoe fake ben jij?

Hee allemaal vandaag weer een tag :) de hoe fake ben jij tag.
1. Draag je makeup?
Ja ik draag makeup niet heel veel meestal mascara en eyeliner en als ik het wil concealer foumdation/bbcream en poeder en heel soms oogschaduw. 
En ohja ! Lipproducten dat gebruik ik 24/7:)

2. Gebruik je een haartang? 
Heel soms een styltang ik heb best veel krullen dus krultang hoeft niet en af en toe vind ik het leuk om me haar te stylen.

3. Heb je nepnagels?
Nee vanmezelf heb ik erg lange nagels en soms wil ik nepnagels proberen en dan zijn die korter dan me echte nagels en soms vragen mensen ook heb je nepnagels op ? Maar dan zijn dat me eigen nagels dus nepnagels hoeven niet.

4. Draag je nepwimpers? 
Nee me wimpers zijn niet lang ofzo dus het is een idee maar denk dat ik het niet ga doen maar bijvoorbeeld bij mascha van Beautygloss heeft extensions en dat vind ik der heel mooi staan

5. Heb je extensions in je haar?
Nee alles is me eigen haar😊

6. Heb je een fake tan?
Nee ik ga nooit onder de zonnebank ook nog nooit gedaan en zelfbruiner ook niet en in de zomer wordt ik heel snel bruin omdat ik een heel klein beetje getint ben dus heb het niet persee nodig.

7.heb je cosmetische chirurgie gehad?
Nee ! En zou het ook echt niet willen!
 
8. Behandel je je gaar chemisch?
Nee ik heb ook nog nooit me haar geverfd want ben opzich wel blij met men haar kleur.

9. Gebruik je deodorant
Ehh jaa das toch niet heel raar haha

10.  Heb heb je gebleekte tanden.
Nee.

Dit was het volgens mij ben ik niet heel erg fake toch?

Hoe fake ben jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten