zondag 22 december 2013

Complete look budgetproof #1

Hello vandaag de aller eerste complete look met alleen maar budget producten benieuwd naar de producten? Lees snel verder.
Dit zijn alle producten van vandaag, intotaal zijn het er 10
Ten eerste breng je deze Natural Matte foundation van NYC aan op je hele gezicht, dit kan met je handen of met een kwast.
Ik heb hem in nummer 002 sand en is erg fijn
€ 5.00 ongeveer 
Dan breng je onder je ogen deze concealer aan van miss sporty de liquid concealer with vitamins E&C
Ongeveer €2.50
Dit poeder je af met een compact powder ik gebruik hiervoor de skin finish compact powder van catrice in 030 honey beige.
Ongeveer €3.50

Dan gaan we verder met de ogen.
Om te zorgen dat alles op je ooglid (en daarboven) goed blijft zitten gebruik je een oogschaduw basis ik gebruik hier de essence colour arts eye base.
Deze is doorzichtig.
Ongeveer €1.80
Voor een mooie ooglook gebuik ik dit pallete van NYC in nummer815 Best of Broadway met 4 mooie nude kleurtjes.
Tussen de €3-4
Dan brengen we eyeliner aan, de essence gel eyeliner in 01 midnight in Paris, dit is de zwarte.
Ongeveer €1,50
Mascaraaa 
Ik gebruik er altijd meerdere.
Nu heb ik gekozen voor 2 van essence.
De volume boost mascara en de 3 trible black mascara.
Volgens mij €2,30
Een colour balm van Etos in de lichtste kleur die brengen we een op de lippen.
€4.00
En om de hele look af te maken maken we gebruik van deze oh zo mooie blush van NYC het color wheel 
4.99
En dit was dan de hele look:) 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
P.s. Willen jullie binnenkort een kleine winactie? Laat het me weten
Xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten