zondag 22 december 2013

Favorieten #2 - blushes

Hee vandaaf mijn favorieten blushes het zijn er maar 3 omdat dat echt me aller favorietsten zijn ( is dat een woord?)
Laten we maar snel beginnen
Eerst deze blush van etos. 
Dit is een nieuwe voor de kerst collectie.
Ik vind get echt zo'n mooie! Hier een swatch :
Echt een perfect kleurtje voor kerst! Met een beetje roze en goud :)
Te koop bij Etos voor €5.00
Dan van Essene van de limeted edition : be loud collectie een hele mooie!
Ook het patroontje er in vind ik erg leuk.
Nu maak ik geen swatch foto van me arm omdat je hem daar niet heel goed op ziet maar ik dit doekje heel goed!
Omdat het limeted edition was is hij jammer genoeg niet meer te koop.

En als laatste :
Het NYC color wheel blush, deze is zo mooi!
Echr een mooie kleur!
723A Pink Cheek Glow €4.99

Wat zijn jou favorieten blushes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten