zondag 8 december 2013

Everyday bakje #1


Vandaag laat ik me everyday bakje zien van dit moment
Veel lees plezier:)
Waarschijnlijk niet de mooiste die je heb gezien maar ik moest het er zo in doen anders paste het niet allemaal.
Als eerste de lipproducten
Dit is het ik hou erg van lipproducten dus daarom 5 stuks. Van boven naar beneden : 356 big apple red NYC, H&M hot coral, H&M lip balm vanilla lime, Etos colour balm 1, 353 pink lady NYC.
2 oogschaduw bassisen van essence, de colour arts eye base en de wel bekende de i love stage eye shadow base.
3 eyeliner kwastjes 1 van Essence en 2 van MAX en een random borsteltje die ik gebruik voor mascara en daarnaast een concealer van essence de stay all day concealer.
1 eyeliner pen van primark 1 van essence de extra long lasting en een random potlootje van max.
Dan 3 mascaras, de eerste van MAX een gewone basic maar wel erg fijn, dan de misssporty fabulous lash mascara en de 3 triple black mascara van essence.
2 gel eyeliners de eerste van essence die is erg fijn, in nummer 01 midnight in paris en de 2e van max.
Dan mijn 3 favorieten blushes, hier vertel ik voorderest niet veel over als je er iets meer over wilt weten moet je even terug kijken naar mijn artikel van mijn favoriten blushea dat zijn deze 3.
De essence all abour matt fixing compact powder, ook een erg fijne poeder.

En als laatste: 
BB Cream en  Foundation.
De Miss Sporty morning baby in nummer 002 beach radiance
En de NYC natural matte foundation jn nummer 002 sand.
Zoals je ziet us de NYC foundation nog helemaal vol dat komt omdat ik hem net nieuw heb.

Dit was het 

xoxo,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten