zondag 8 december 2013

Mijn favoriten #1 - oogschaduws

😄Zo als je al aan de titel heb kunnen lezen laat ik vandaag mijn favoriten oogschaduws zien deze keer zijn het allemaal nude oogschaduws.

Ten eerste dit quatro pallet van NYC deze had ik van sinterklaas gekregen dus heb hem nog niet heel lang maar toch is het meteen al een favoriet.
Het is in nummer 815 Best of Broadway
Dit zijn de swatshes
Dan essence 3D eyeshadow
In 04 irresistible caramel cream
De pigmentatie is opzich wel goed alleen de kleurtjes komen iets lichter over op de camera
Deze baked eyeshadow is van een redelijk onbekend merk : luyisi
Het is in nummer 1
De pigmentatie is zo goed ! Echt 1 van de beste.
Van het merk springfield( geen idee of het in nederland te koop is , ik heb het in belgie gekocht)
Brown fumee
Dit is de pigmentatie.

Het wel bekende pallet van essence
In 02 long beach
De pigmentatie is ook wel goed!

Van h&m een duo oogschaduw
In cocoa bay
Pigmentatie :) 

2 monos van essence
De pigmentatie is ook erg goed voor zo goedkoop.

Dit was het ! Wat zijn jullie favorieten oogschaduws? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten