maandag 30 december 2013

Kersthaul 2013

Hee allemaal, bij deze mijn kerst haul het gaat me niet lukken om het heel uitebreid te doen dus ik laat nu alles even snel zien
Have fun
Als eerste 2 heeeerlijke luchtjes, links van beyonce : heat rush en rechts van katy perry killer queen.
Van heb ik 2 bodysplashes gekregen van de h&m <3 ze ruiken echt super lekker en dit zijn van een lineted edition die nog in de winkels ligt .
Ook de shower cream hoord daarbij die er trouwens erg leuk uitzien :)
Dan 3 nagellakjes :) de eerste is van de h&m die bij de zelfde collectie als de body splashes en showercream hierboven.
De andere 2 zijn van Flormar en jahoor eindelijk is er een flormar geopend in Amsterdam 😊 
Dan wat leuke makeup dingetjes zoals blush compact powder eyeliner pen liquid eyelinerbrushes ( allemaal van essence ) en een blush van h&m . En nog een nagellak verzorging setje van flormar.
Ook heb ik 2 cadeau bonnen van de kruitvat gekregen 😊
En dan nog heel wat snoep :)
Nerds winegums m&m en dat uiltje is een heel schattige handwarmer.
Bij het kerst spel had ik ook nog krasloten gewonnen :)
Als laatste heb ik nog al deze nagellakjes van mn vriend gekregen <3
Ik wil men ouders mijn broer en mn vriend erg bedanken voor alle leuke cadeautjes
Sorry dat de fotos zo slecht zijn en het zon snel bericht was maar ik moet noh veel doen ( voor mijn blog) 
Doeei <3
Quote of today ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten