maandag 30 december 2013

Review #1- fogan nagellak

Hee vandaah heb ik voor jullie een review over 1 van de lakjes van Fogan.
Dit is hem. 
In het eerste opzicht ziet het potje er mooi uit vind ik. En de kleur vind ik ook erg mooi eruit zien nu kijken hoe die op een nagel staat.
Dit is hem 1 laags. Opzich wel goed maar 2 laags staat mooier.
In de 2de laag dekt ie helemaal :o
Wauw dit is een erg mooi lakje.
Dit is nummer. 30 wauw ik vind deze erg mooi dit is zeker een aanrader!
Ik heb nog 4 andere en die dekken iets anders dus ik denk dat ik daar ook nog een review over schrijf. Vinden jullie dat leuk?
De website waarop deze nagellak te koop is : www.fogan.nl alles is daar maar €1 ook dit nagellakje en kijk hoe goed. Dus ik raad dit lakje zeker aan .
Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten