woensdag 1 januari 2014

Favorieten parfum #1

Heeey ,
Vandaag laat ik aan jullie ziem wat mijn favorieten parfum is.
Ik heb er 4 dus laten we maar snel beginnen.
Replay eau de toilette for her!
Deze ruikt echt super lekker.
Ik heb hier al 1 helemaal van opgemaakt. Dit is mn 2e.
De geur is niet echt te omschrijven.
Er zit 20 ml in.
Beyoncé Heat Rush :)
Deze is ook zo lekker <3 
En  ja ik ben slecht in geuren omschrijven.
Er zit 15 ml in.
Dan Katy Perry Killer Queen <3
Omg dit is mijn aller grootste favoriet van dit moment.
Hij ruikt zo lekker!!
Er zit 15 ml in.
Damn die flacon is ook zo mooi!
Als laatste : Zini Jewel
Jammer genoeg is hij bijna op :(
Maar er zit nog heul klein beetje in ;)
Het is wen hele warme geur.
15 ml.

Bedankt voor het kijken.
x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten