vrijdag 3 januari 2014

Review #3 - nail art setje MAX

Hee vandaag een review over het [nieuwe] nail art setje van MAX {action}
Dit is hem.
Er zitten 2 nagellakjes in een blauwe en een paarse.
Ik laat vandaag de paarse zien.
Mijn eerste indruk is erg goed.
De caviar balletjes zien er leuk uit en de nagellak kleurtjes zien er ook wel leuk uit.
Leuk voor de zomer.
1 laags ziet er goed uit. Maar nu moet je snel zijn om caviar er op te doen.
Maar ik laat het eerst drofen en dan doe ik nog een laagje
Er is best veel uit.
De blauwe nog niet gebruit de paarse voor 1 nagel.
Ik denk niet dat je er 10 nagels mee kan doen.
Dan is dit het resultaat.
Ik vind het er erg mooi uit zien!
Helemaal met die kleur eronder.
Dus hou jij van caviar nails? 
Ga naar de action en koop dit setje voor maar €1.29 en daar krijg je goede kwaliteit nagellak voor en 2 potjes caviar.

Vaker reviews?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten