donderdag 9 januari 2014

Review #2 -la femme nagellak

Hee vandaag weer een nagellak review :)
Alleen wou even wat zeggen
Het leek dat ik vanaf 1 januari niks had geupload maar het stond elke keer helemaal door elkaar ik heb elke dag wat gepost je kan het opzoeken allren gister niks 
Maar...

Vandaag van het merk la femme te koop bij kruitvat.
Ik heb dit lakje
Dit super mooie blauwe lakje.
Dit is nu echt men favoriet geworden.
Jammer genoeg heeft het geen naam of nummer.
Dit is hem 1 laags. 
Zoals je ziet dekt hij al goed maar voor een perfecte dekking zijn 2 laagjes toch beter.
Dit is hem 2 laags <3_<3
Ik vind hem echt super mooi en ze staan gewoon bij de kassa 2 voor 2€ dan verwacht je deze kwaliteit niet.
Maar omdat het 2 voor 2euro was heb ik er dus 2 ( het is geen actie ze kosten aktijd 2 voor 2) 
Dit is de 2e een glitter lakje.
Ik heb hem er overheen gedaan alleen me oplaad snoer ging langs de nagel en nu ziet het er zo uit 
Maar zonder het geschraapte "effect" ziet het er best leuk uit.

Dit was mijn review. 
Hebben jullie al zon lakje an la femme?
Qotd:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten