zondag 12 januari 2014

Shoplog #3- Hoofddorp

Hee :) 
Ik woon dicht bij Hoofddorp dus vandaag gingen we even winkelen in hoofddorp en ik hel wel wat leuke dingen gekocht en dat laat ik vandaag aan jullie zien.
Als eerste kocht ik bij de etos 3 nagellakjes .
2 van etos eigen metk en 1 van misssporty.
Een roze, een beetje groen en een zwarte.
Mijn oude zwarte was op en ik gebruik zwart vaak voor nailart dus ik had weer een nieuwe nodig en die growne vond ik er wel mooi uit zien en roze kocht ik omdat ik nog een goeie roze wou.
Ze waren allemaal €2,49 per stuk.
Bij de primark kocht ik dit schattige notitie boek.
Ik vond hem er zo leuk uitzien en dacht deze kan ik denk wel goed gebruiken voor me blog.
Hij kostte €2.
 Dit notitie boekje kocht ik ook bij de primark en omg kijk hoe leuk ook de tekst er op <3
Deze kostte maar €1.50 .
Bij de Primark kocht ik kerst lampjes.
Misschien een beetje laat haha maar ik hou zo van kerstlampjes dus ik wil deze bij me bureau hangen dat leek me wel leuk.
Ook bij Primark kocht ik nog dit kaarsje.
Hij komt op de camera geel over maar hij is groen.
Hij ruikt naar fresh cotton en was maar €1.
Bij de bodyshop kocht ik als eerste van de kerst collectie een hand lotion in de geur ginger sparkle voor €5.
En ook kocht ik nog een lipbutter die heerlijk naar mango smaakt.
Voor €2.50
Bij de Wibra kocht ik wat van deze handige orginaizer mandjes voor me makeup .
De kleintjes kosten €0.29 
De groote kosten  €0,39

Bij de wibra kocht ik ook nog deze kaars omg de perfecte geur gewoon ; coconut en lime <3
Voor maar €1.
De nieuwe lijn essence is er !! Yeaaah ik was zo benieuwd naar de nagellakjes en ik heb er een van gekocht.
Oil slick effect yeah ben er zo blij mee :)
Het is nummer 03 power girl en kostte €1.99
Ook kochte ik de tinted moisturizer in light yeahvook blij mee :) €2.29
En als laatste kocht ik van de oude collectie een blush. 
Ik wou hem graag hebben maar hij was steeds uigekocht en nu lag hij in de uitverkoop bak voor €1 :) dus ik heb hem alsnog 
Als allerlaatste kocht ik nog dit shirt bij de sting.
€19,95


Vaker shoplogs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten