vrijdag 21 februari 2014

Update

Hee allemaal
Sorry dat ik al zo lang niks meer heb geplaast :(
Maar dat heeft een paar redenen 
En ja ook school maar dat was niet de grootste reden 
Een andere reden , ik zit in het gips met me been en ik heb niet simpel me been gebroken maar er was 2 jaar geleden iets  gebeurd met me voet met voetbal en dat is nu nog niet over en heb nog zo veel pijn :(
Daarom zit ik nu 6 weken in het gips.
En er waren nog 2 persoonlijke redenen maar ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt.
Maar ik zit nu in de auto opweg naar huis.
Ik was lekker vroeg uit al om 2 uur 
En toen ben ik even met me moeder weg gegaan 
En nu is het vakantie :)
Alleen heb ij het vakantie gevoel nog gewoon echt niet..
Maarja dat zal maandag wel komen als ik niet vroeg me bed uit hoef
Oohja ik heb gips sinds vorige week dinsdag en na 3 weken mag ik er voorzichtig op lopen maar dat is pas na de vakantie dus in de vakantie nog gewoon met krukken :(
Maarja dit was even de update ik hoop dat ik nu het vakantie is wel meer kan uploaden maar ik kan het niet beloven 

Wanneer had/heb jij vakantie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten