donderdag 27 februari 2014

Review NYC IndividualEyes

Heee eindelijk
Vandaag heb ik een review over dit pallet
Eerste indruk: wauw ziet er echt leuk uit helemaal die 2 vakjes er bij daarnaast.
Maar wat is dat nou?
Dat is een highlighter en een eyeshadow base!
Hoe cool is dat , dat het erbij zit!
De highlighter vind ik erg mooi!
De eyebase is ook wel goed maar ik gebruik toch liever eentje van essence.
Maar als ik op reis zo gaan en alleen deze mee heb dan is het erg handig en zou ik heb zeker gebruiken.
Het is nummer 942 Smokey Blues en is gemaakt speciaal voor blauwe ogen.
Maar hey ik heb groene ogen en heb dit pallet haha
Maar het maakt niet veel uit.
Ik vond deze kleurtjes net iets mooier daarom nam ik deze mee.
Dan de pigmentatie :) 
Het is wel goed maar ik had beter verwacht.
Ik moest er een paar keer overheen mar uitendelijk is hij dus wel goed.

Conclusie: ik ben zeer tevreden met dit leuke pallet!
Te koop in de NYC schappen bij de kruitvat voor ongeveer €4.95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten