zondag 7 december 2014

Inspiration #1 - Tattoo

Een tattoo
Ja dat is een grote keuze om te nemen
Je kan niet na een dag zeggen hee ik wil hem niet meer
Nee een tattoo is voor altijd
Zelf vind ik tattoos er mooi, het is nu niet dat ik later helemaal vol zit maar ik vind kleine tattoos wel mooi


Dat is waar dit artikel over gaat :)
Small tattoo inspiration ☺️
En dit is niet van kijk hoe leuk een tatto staat 
Ieder heeft zijn eigen mening over tattoos
De ene haat het en de ander vind het prachtig
Als je een tattoo neemt denk er dan ook vooral heel erg goed overna 
Ik zal nooit een tattoo nemen zonder betekenis
Kijk maar eens naar dit plaatje 


En tattoo dat wat voor je betekend 
Ja dat zou ik graag willen ☺️
Ik kijk ook vaak op we heart it voor inspiratie en dat teken ik dat met eyeliner op me arm

Na deze intro, gaan we snel beginnen☺️��
Enjoyy❤️

























Vandaag waren alle foto's zwart-wit , like?
Vond je dit nou leuk? Laat het dan even weten dan ga ik dit zeker vaker doen

Xoxo 

QOTD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten