zondag 7 december 2014

Review - Lipstick essence

Vandaag is het de dag van de reviews :)
Vandaag heb ik een lipproduct uitgekozen, benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan snel verder ...




Vandaag heb ik een Review over deze lipstick van Essence
Zo ziet de lipstick eruit
Zoals je al beetje kan zien is het een oud roze kleur
Op precies te zijn is het nummer 07 Natural Beauty

Zo ziet de huls eruit.
De welbekende nieuwe lipstick lijn van essence.
Opzich vind ik het er wel mooi uitzien.
Gewoon basic , Matt zwart.
Niet duur maar ook niet goedkoop dus prima👌
Normaal zit er ook nog een soort gekleurd ringetje eromheen maar die is er af bij mij...


Tada dit is dan de lipstick 
En ja dit is echt mijn kleurtje
Gewoon een basic kleurtje voor elkedag maar toch met een mooi kleurtje.
Hij dekt ook mooi zoals je ziet

Dus het is een prima kleur voor elke dag en helemaal prijs kwaliteit is mij top!
Voor mij dus zeker een aanrader.

Te koop by o.a. Kruitvat €2,39



Geen opmerkingen:

Een reactie posten