donderdag 13 november 2014

Review #7 - Hema Wet and Dry Blush

Hee meiden, Vandaag heb ik een review voor jullie van een prachtige blush, benieuwd wat ik ervan vind? Kijk dan snel verder.






Dit is hem,
Het is de wet and dry blush van Hema.
Wet en dry betekend dus dat je hem droog en nat kunt gebruiken
(Nat, je kwast beetje nat maken voor een nog mooier effect)


Het is nummer 52 en voorderest heeft hij geen naam.
Hema zegt erover : ''Wet and Dry blush powder geeft een zijdezachte glans. Droog en nat te gebruiken''



In het eerste opzicht vind ik hem in 1 woord echt prachtig
Dit is nou nog eens een mooie blush
Maar de vraag is, werkt hij ook goed??

Laten we gaan kijken


Zo ziet hij der uit, er zitten mooie glitters in en zoals hema al zegt een zijde zachte glans!

En ja hoor !
Perfecte pigmentatie!
WAUW wat is hij mooi
Stiekem had ik dit ook al wel een beetje verwacht
Het is echt een prachtige kleur voor een elke dag look
Ik ben er heel tevreden over en ik gebruik hem ook erg vaak!
Zeker een aanrader!

Te Koop By Hema
4,50


Wat vind jij van deze blush?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten