woensdag 12 november 2014

Update

Hee allemaal
Ik wou even snel een update doen
Vandaag was ik ziek en ik heb best veel dingen bedacht wat ik wil gaan doen
Teneerste wou ik nog even zeggen dat ik maandag mijn eerste video geüpload heb
Er komen zulke leuke video's nog aan en vrijdag en in het weekend ga ik nog filmen


Hier zie je een fotootje van mijn kanaal
abonneer gratis om op de hoogte te blijven 👌
Op de startpagina zie je eer balkje met start pagina , contact en youtube, als je op youtube klikt ga je naar mijn kanaal☺️
Ik was ook nog bezig met een banner, op mijn yt kanaal heb ik er al een maar op me blog niet dus daarom heb ik er net een paar gemaakt , omdat ik wat afwisseling wil heb ik er meerdere gemaakt
Dit is hem voor nu ☺️
Vinden jullie hem leuk??

volgende ochtend...
Heee ik ben net wakker (7:19) en ik kwam er net dus achter dat ik eerste 2 uur vrij ben en dat betekend dat ik pas om 9;55 op school hoef te zijn.
Dit .. isss hoe ik er nu bijlig haha
heel chill met ipad en laptop :)
ohja dat verhaal wat ik hiervoor (bovenaan) typte was van gister

xoxox



Geen opmerkingen:

Een reactie posten