maandag 15 december 2014

Favorite songs of 2014

 Hee guys nog maar een paar dagen en dan is het alweer 2015 omg 
Het gaat te snel
2014 was een prachtig jaar, meet veel diepte punten maar ook veel uitblinkers
En bij elke periode heb je wel een liedje 
Ik ga vandaag jullie mijn favorieten liedjes van 2014 vertellen 
Bij sommige vertel ik ook wat bij.




Dit was gewoon 1vd summer hits of 2014 en zo heb uk er nog meer in dit lijstje staan, geweldig nummer!



HAPPPYYY. Ja iedereen werd toch ook blij van dit nummer ! 
Idk why maar ja  smile on your face when you hear this song



Couting stars was echt een tijdje mijn favo nummer op kamp Slovaak geluisterd.



Ja en ook dit liedje was het voetbal kamp liedje, we waren druk omg die hele bus tipte, maar toen zetten onze coach dit nummer op en iedereen was stil zo'n mooi nummer 
Soms wordt ik er gewoon emotioneel van zo mooi vind i'm hem.


1 woord 
: kamp 
Kamp hahah

Dit lidje doet me aan een a IND denken. Jaja ik zei al hè haha sommige liedjes doen je gewoon aan iets denken.
Die avond was ik met vrienden buiten en ja een beetje aan het kloje je kent het wel en we hadde hele tijd dit nummer on , het was trouwens een hele leuke avond!


Summerrr😍
Zomer hit

Dit lidje doet me al helaas de ken aan de zomer!
Ik werd letterlijk wakker met dit liedje 
Deze wauw deze verdiend nummer 1


WK 2014😍😍
Volgens mij heb ik ee nog een paar gemist maar dit zijn de nummer die ik het hele jaar goed vind
Sommige zijn net pas uit maar die moest er bij hahah.

Dit was het!
Wat was jou topper van 2014?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten