maandag 15 december 2014

What i got (kerst diner met team) + weekend

Hee allemaal
Mijn weekend was echt super leuk!
Vrijdag was ik vroeg uit, moest ik een intake gesprek doen op me nieuwe school en daarna had ik afgesproken met m'n beste vriendin :D
Benieuwd naar de rest van mijn weekend and what i got?
Kijk dan snel verder


Zaterdag was ik al vroeg wakker want mijn team had de klapper van het jaar !!!
DE KAMPIEOENS WEDSTRIJD!
Pff we waren allemaal erg zenuwachtig
( ik speel al meer dan een half jaar niet meer om dat ik een best erge blessure heb aan mijn voet)
Om 10 uur haalde marlijn mij op om naar de club te rijden
En wat was iedereen zenuwachtig 
Maar we vinden dat we moesten winnen
Vol positifiteit gingen we het veld op
En ja hoor als snel werd er voor ons 1-0 gescoord!
Geweldig we gingen helemaal uit ons dak
Maar net iets voor de rust werd er 1-1 gescoord... Pff de zenuwe kwamen weer!
In de kleedkamer heeft onze coach de meiden nog wat positiviteit toe gesproken en daar gingen ze weer, vol goede moed het veld op
En daar was het winnende goal!!
2-1
Zo we schreeuwde! Wat waren wij blij!
En dat was uiteindelijk de uit-stand 2-1! Ben trots op m'n teampje
Na de wedstrijd werden we gehuldigd
Hier wat foto's
Dit was de welverdiende beker
Wat is hij mooi ☺️
Hier sta ik op de foto met 2 van m'n beste vriendinnen 
En hier is de teamfoto ☺️😍

Die avond had marlijn ( dat meisje helemaal rechts op de foto met de beker) ook nog mijn haar gekruld
Zondag
Vandaag gingen we met het team al ast kerst vieren ☺️
We gingen allebei kleine cadeautjes kopen en dit is wat ik gekocht had
:)
Eerst gingen we eten en iedereen had wat meegenomen zoals je misschien ook wel op de basis school deed ( ik iniedergeval wel)
Charme had heerlijke Marokkaanse pizza gemaakt
En oee deze was zoooo lekker!
We hadde nog veel meer maar dit was het lekkerste x
En hier zitten we met het 'bijna!' Hele team☺️
Het was echt super gezellig!
En dan nu de cadeautjes die ik gekregen heb,
We deden een spel die echt super frustrerend was!
We moesten heletijd cadeautjes doorgeven, je dacht dan heb je veel cadeautjes maar nee hoor je moest het weer doorgeven😂
Maar ik heb toch superleuke dingen gehad
Ten eerste 4 pakken maskertjes😂 ik had ze allemaal te pakken haha 
Maar ik vind het wel leuk☺️👌
En nog een masker hoor 😂 deze heb ik nog nooit geprobeerd dus hier ben ik erg benieuwd naar
Deze maskers had marlijn gekocht, dankjewel ☺️😘
En nog een bodybutter in aloe Vera
Body butters zijn altijd goed! :) hier ben ik ook erg blij mee, deze had joann gekocht ty 💕😘
En als laatste heb ik dit nagel zetje gekregen ?
Zo leuk ! :D
Deze heb ik wel al maar dan andére kleurtjes dus dan kan ik deze mooi weer toegeven aan m'n stash
Dankjewel farie💙✨💕
Dit was het alweer

xxx Char💕✨


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten