dinsdag 30 december 2014

What I got for Christmas 2014

 its the most wonderfull time of the year...
Christmas!!
Ik hou van kerst :)
Alle gezellig heid enzo echt leuk
Maar wat ook leuk is, zijn de cadeautjes.
Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik voor kerst 2014 heb gekreen.
Daarbij wil ik ook even zeggen, Dit is het laatste artikel an 2014!!!!
Morgen is het 31 December 2014 de aller laatste dag an het jaar alweer!
IK wens jullie een Fantastisch oud en nieuw met veel gezellig heid!
Zelf vier ik het met mijn familie en mn beste vriendin <3 dus gezellig wordt het zeker!
Laten we maar snel beginnen


Ik begin maar met het aller grootste cadeau en waar ik oh zo blij mee ben
Een Michael Kors horloge <3 
Wauw wat is hij prachtig ik ben er zo blij mee !
Door de filter op de foto lijkt het goud maar het is een rose goude
Deze ga ik sowieso vaak dragen want vind hem zo mooi :)
Heel blij mee!!!
Ook heb ik nieuwe earpods gekregen !
Ik heb nu die van de iphone 4 maar ik heb er al 3 gesloopt..
Pff.. niet expres ofzo maar er gebeurd altijd wat mee 
Beetje onhandig ben ik soms
Maar dit was dus echt een perfect cadeau!! :D
Ik had er nu 1 in gebruik van volgens mij de action, werkte ook prima maar deze zijn wel wat mooier en beter ;)
Deze 3 superleuke ringen met op alledrie ''diamanten''
Ik vind ze echt leuk en denk dat ze wel erg leuk zouden staan.
Ik draag niet vaak ringen ik heb er nu 1 van budha to budha maar deze vind ik ook super!
Micchien moet ik toch iets vaker ringen gaan dragen 
Toen kreeg ik dit Naked 3  conealer pallette <3
Deze wou ik best graag omdat er echt voor elke huids kleur een kleur inzit en be de te lichte kun je highliten en met de te donkere ku e bronze :)
Dus hier was ik heel benieuwd naar en ook super blij mee :)
Nog iets wat ik graag wou, een soort mp 3 ik weet niet goed hoe je het noemt, i pod shuffle volgens mij, hier kan ik muziek opzetten, aan men shirt klikken en gaan hardlopen ! :)
Dan hoef ik teminste niet men hele mobiel mee, is ook handig in zo'n sport band maar dit is net iets handiger en compacter.
Heel blij mee dus :)
Dit soort dingen vind ik altijd zo leuk om te krijgen :)
Er staat op, A Lifetime of Love and happiness <3
Deze krijgt een mooi plekje in me kamer :) ❤️❤️
Nog zo'n lek boordje met ded tekst 'Sweet dreams '
Die hang ik nartuurlijk bij mijn bed ❤️❤️
Superleuk!!
Bedankt :)
En nog wat voor in me kamer :)
Deze hartjes maar daar kan je dus fotos inzetten!
Super leuk!
Die komen denk op de rand van mijn bed.
Er staan verscillende teksten op :
Happy girls are the prettiest
Laugh & be happy
Hapinness
heel blij mee ❤️
Ook kreeg ik dit oogschaduw palette met 15 kleurtjes ❤️
wat ik hier erg leuk aan vind is 1 dat het naturele kleuren zijn en 2 13 zijn matt en 2 glitterig, en meestal is dat andersom.
Heel erg leuk BEDANKT ! :D
En dan dit , waaaauuuuuwwww
Ik hou heel erg van blush en wat is er dan beter dan een pallete vol met blush!
Er zitten 10 kleurtjes in waarvan er 4 matt zijn en 6 glitterig
PEEERRRFEECCTTTT
hier ben ik oh zo blij mee❤️❤️

En dan nog 3 cadeautjes waarvan i geen foto heb maar dat ik er toch even bij wil vertellen omdt ik met ze alle 3 heel erg blij ben :)
Ten eerste Vissen.
Dan denk je huh wat vissen?!!
Haha jaa vissen, ik wilde graag vissen op me kamer ik weet niet waarom maar ik vond het gewoon er leuk dus die heb ik gekregen :)❤️
En de laatste 2 cadeautjes zijn tickets voor ARIANA GRANDE & LIONEL RICHI!
I'M SO HAPPY❤️❤️
Naar ariana ga ik samen met mn beste vriendin en naar lionel ga ik samen met mijn moeder ❤️❤️
Ech iets om naar uit te kijken ❤️

Dit waren al mijn cadeautjes
Ik ben overal super blij mee en wil mijn ouders heeeel erg bedanken.
Verder wens ik jullie een fantastich 2015
xxx Char

DISCLAIMER: ik wil niet opsheppen met wat ik gekregen heb, maar ik vond het gewoon leuk om te laten zien want vorig jaar heb ik dit ook gedaan en met sinterklaas ook.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten