zaterdag 17 januari 2015

Miss Sporty Twin Pack ∞ 4 in 1 REVIEW

hee mensee :)
laatst kwam ik bij de action en zag ik de miss sporty twin packs?
Huh miss sporty \ action whutt a eht waar 
Lees maar snel verder.





Laatst was ik dus bij de ation e zag de miss sporty twin packs liggen.
Het leek me wel wat dus kocht een pakje, en die bevielen me behoorlijk goed!
Dus ik wou graag nog een pakje kopen en ik kreeg er ook 1 voor Sinterklaas!
Miss sporty is sowieso als een budget merk maar ze lagen bij de action dus kostte nu maar € 1,29

Dit zijn de 2 paketjes, laten we beginnen met de linker.
Dat is deze :)
er zit een poeder in een een lipgloss.
Dit is de lipgloss
Ik had hier al een andere kleur van en die vond ik best wel mooi
Maar deze is wat lichter roze wat ik oo wel erg mooi vind.
voorderest heeft hij geen naam.
Dit is het kwastje wat ik opzich wel een handig vind.
Aan het einde zit een draai knop en als je daar dus aan draait komt de lipgloss eruit.
Dit is de kleur, licht roze met shimmer :)
ik vind het een mooie en fijne lipgloss alleen hij plakt wel er dat is het min punt.

Dan aar het andere product in dit zakje.
De so matte perfect pressed powder.
cheating...
Ik had deze al.
Maar ik kan er even goed wat over zeggen.
Ik vind hem suuuuupper fijn!
Ik gebruik hem echt elke da en ij heeft een best goede dekking!
Dit vind ik een hele grote aanrader!

Dan gaan we verder met pakketje nummer 2
Er zit een bronzer in waar ik wel beniuwd naar ben
En er zit een heel grappig oogschaduwtje in met echt mini oogschaduws

Dit is de bronzer en in het eerste opzicht vind ik hem er wel leuk uitzien.
Ook het doosje met de tekst : Ohh! TAN so fine
Het is nummer 002 Sunny
Radiant and sun kissed glow all year round.
A believable back from-the-beah tan tone instantly without harmful sun effects.
Silky soft ski all dag long that deos not dry out.
Oil-absorbing.
Fragrance free
hmm klinkt goed
Dit vind ik erg leuk die 2 kleurtjes!
Hmm dit valt me een beetje tegen...
de lichtste kleur is niet super oed gepigmenteerd en is een beetje oranje.
De donkere kleur is wel iets beter gepigmenteerd maar ook niet top maar die kan opzich nog wel goed zijn.
ik denk dat dit op mijn gezicht niet zo mooi zal staan, misshhien de donkere kleur wel maar oor nu vind ik hem matig.
En dan als laatste de oogschaduw met wel 4 kleurtjes!
Het is in de kleur 407 Luxury smokey
Zou dit een perfect palletje zijn voor opreis?
In het eerste opzicht wel want hij is supeer compact!
Wat ik ook leuk vind is da er instaat gedrukt: SMOKEY eyes
en 1,2,3,4.
Wow de pigmetatie is best goed!
dit had ik niet verwacht.
Als je van deze kleurtjes houd is dit het perecte palletje!
Ik ben hier erg tevreden over en raad deze ook zeker aan !

Dit was het voor vadaag
Vond je dit nou leuk?
Laat het even weten dan zal ik het vaker doen

bye bye xxx




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten