woensdag 18 februari 2015

Favorieten #2 - Januari ♥

Brrr januari.
De eerste maand van het jaar 2015 is alweer om.
En hoe gaat het met jullie goede voornemens?
Ik had er eigenlijk geen.
Meeste mensen hebben meer sporten maar dat zou ik erg graag willen maar dat gaat niet.
Ik ben goster avond laat terug gekomen uit het ziekenhuis.
Ik heb er in totaal een week gelegen :(
Dus mijn voornemens zijn in de soep gelopen maar ik heb wel weer een favorieten artikel voor jullie.
Benieuwd naar mijn favorieten?
Kijk dan snel verder.


Het zijn er best wel wat dus laten we maar snel beginnen 
Laten we beginnen met parfum.
Ik was laatst bij de Action en ik vind het altijd leuk om even bij de parfum te kijken.
Zo zag ik deze liggen maar naar 10 parfums op je arm gespoten te hebben ruik je op een gegeven moment het verschil niet meer.
Maar ik besloot er even goed eentje mee te nemen en dat werd deze.
Ik dacht als hij niet lekker genoeg ruikt om zelf op te spuiten kan ik hem altijd nog gebruiken om in mijn kamer te spuiten.
Maar toen ik thuis kwam en hem nog eens op spoot vond ik hem wel heel erg lekker ruiken en zo droeg ik hem bijna elke dag.
Hij heet : enjoy life van Magico, te koop bij de Action dus.
Ohja en hij was spotgoedkoop!
Dan heb ik dit nagellakje van OPI.
Ik ben laatste tijd steeds meer fan van OPI.
Het is wel een wat prijzig lakje maar ik vind het, het wel waard.
Dit lakje is licht grijs wat ik wel perfect vond voor deze tijd van het jaar.
Ik heb hem nu al 2 weken op met een topcoat erover heen, en tuurlijk hij is wel gechipt maar niet zo erg als bij budget lakjes.
Dit lakje is in de kleur : Go into the light.


Dan foundations.
Ik heb er 2 :)
Als eerst de Maybelline Dream Pure BB cream.
Deze heb ik vooral aan het begin van de maand heel erg veel gebruikt en ik vind hem zo fijn!
Hij heeft een middel matige dekking wat perfect is voor een bb cream vind ik.
Ook krijg je hier (teminste ik) geen puistjes van en dat vind ik wel erg fijn.
Ik heb hem ook in de roze variant maar die is glans en deze is matt daarom vind ik deze net een wat mooiere finish hebben.
De 2e is de Rimmel London Lasting Finish foundation.
Wauw deze is top!
Ik ga er niet teveel over vertellen, als je er meer over wilt weten Klik dan hier 
Voor de concealer gebruik ik dit hele mooie pallette van Urban DEcay : '' Naked 3 cover & corrector''
Ik vind hem echt super fijn, de dekking is echt top en er is voor ieder wat wils.
Echt een top product echt een dikke aanrader!

Dan voor je lippsss.
Deze prachtige Oud roze Lipstick van Essence.
Ik ben sowieso al van fan de Essence lipsticks maar deze vind ik helemaal mooi.
Ook hier heb ik een review over geschreven.
Beniewd? Lees het hier

Deze maand was lipverzorging een must!
Deze gebruikte ik deze maand heel erg veel.
Dit is de baby lips in Pink Punch en geeft een prachtige roze gloed op je lippen en verzorgt hem erg goed!

Dan voor je wangentjes geen blush deze maand maar wel deze prachtige highligter van Douglas eigen merk.
Volgens mij is dit exact een dupe van MAC soft and gentle!
Maar dan de helft goedkoper.
Ik vind hem prachtig en men vriendinnen ook haha.
Als ze bij me zijn willen ze altijd deze op.


Als oogschaduw heb ik deze cream oogschaduw van Maybelinne in de kleur 35 on and on bronze.
En wat prachtig dat tie is !
Ik draag heb gewoon elke dag en het lijkt net of ik veel moeite in mijn ooglook heb gestopt maar ik heb dan alleen deze op.
Zeker een hele grote aanrader dus.


Ik heb deze maand geen blush wel een highliter en ook een bronzer!
Ook deze is van Maybelinne.
Ik vind de kleur erg goed bij mijn huidskleur passen hij is niet te donker of te oranje.
Ook is hij niet heeeuuul goed gepigmenteerd maar das opzich ook wel fijn want dan hoef je niet bang te zijn datje hem te heftig aanbrengt.
Ohja en hij ruikt ook super lekker!
Zelfst me kwast ruikt er naar (Dat is nartuurlijk niet zo gek want je gebruikt je kwast om dit aan te brengen ) maar ik bedoel sterk.
Als ik het doosje open doe ruik ik de geur al heel sterk.
Ik heb hem in de kleur 09 Golden Tropics.



Voor de mascara heb ik deze van Essence.
Dit is eigenlijk een herondekking omdat ik deze al een tijdje heb liggen en hem nu weer heel veel gebruik en hem erg fijn vind.
Dit is de Essence maximum length volume mascara.
het borsteltje is om het zo maar even te zeggen van rubber en heeft hele kleine fijne rubbere haartjes.

Laatste tijd draag ik af en toe weer eyeliner en dan gebruik ik eigenlijk altijd deze.
Dit is de Essence Stays no matter what waterproof liquid eyeliner.
Hij belooft 16 uur te blijven zitten.
En hij blijft ook echt heel erg lang zitten!


En als laatste voor in deze koude tijd bodylotion!
En deze bodylotion is van het luchtje Killer Queen van Katy Perry die ik ook heb.
En de geur is echt zo lekker!
En nu kan ik hem niet alleen op spuiten maar ook opsmeren!
Grote aanrader!



En dit waren alle producten van deze maand!
qotd: Wat is jou altime fave product?

xxx  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten