woensdag 18 februari 2015

You're it tag



Heee allemaal, vandaag heb ik weer een tag voor jullie.
Ik vind het altijd leuk om tags op andere blogs te kijken en ik vind het ook super leuk om ze zelf te doen.
Vandaag heb ik gekozen voor de You're it tag.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Lees dan snel verder :)

1. Hoe lang blog je al en waarom?
Ik blog al 3 jaar ongeveer maar in die 3 jaar heb ik al 3 blogs gehad.
Ik begon met een blog samen met mijn vriendin maar dat werkte niet zo.
We stopte allebei en later ben ik er zelf weer eentje begonnen omdat ik het echt erg leuk vind!
Toen in de tussen tijd heb ik er nog een gehad maar ik ben toch weer terug gestapt naar deze.
Je ziet ook als je tussen mijn blogposten kijkt dat er op een gegeven moment een rust is van 9 maanden!
In die tijd zat ik dus op een andere blog.
En waarom ik begonnen ben , samen met die vriendin keek ik altijd Beautygloss.
Daar is het allemaal mee begonnen.
Eigenlijk wilden we een YouTube kanaal maar ik durfde niet zo.
Uiteindelijk zei ik, waarom beginnen we geen blog?
En zo begon mijn liefde voor makeup.

2. Wat is je grootste fashion no-no?
Ik denk te grote joggingpakken die er ook nog eens niet mooi uit zien.
Kijk heb je nou echt van die stylische dan zeg ik ja dat kan wel maar als je elke dag in een tegroot niet mooi uitzient joggingspak loopt vind ik dat echt een fashion no-no

3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Slagen voor mijn examen en een scooter :D

4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Foundation, poeder en mascara.
Foundation om plekjes mee te verbergen, poeder om het mooi egaal te maken en mascara om het af te maken.

5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?
Ik denk Ariana Grande.
Ik ben sowieso al fan van haar muziek, maar haar makeup zit ook altijd flawless en haar kleding is ook nog eens perfect.

6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Ik denk heatprotection spray haha
Ik styl me haar echt vaak en dan is dat echt een musthave!!

7. Wat is je grootste droom?
De hele wereld rond reizen en lekker shoppen samen met mijn moeder


8. Wat is je favoriete TV-show en waarom?
Ik heb er niet echt eentje.

9. Op welke prestaties ben je trots?
Haha dit vind ik een moeilijke maar ik ben wel heel erg trots op de prestatie die we als team leveren waardoor we bijna elk seizoen kampioen worden :)

Dit was de tag :)
Neem hem gerust over 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten