zondag 25 januari 2015

Nieuwe collectie Essence - Lente/Zomer ❥

Heee allemaal  
Ik vind het altijd super leuk om alvast vooruit te kijken wat er in het assortiment komt.

Vandaag deel ik dat met jullie :)


Zijn jullie benieuwd wat er in het nieuwe lente/zomer assortiment van Essence komt?


Kijk dan snel verder 




Laten we maar beginnen met de nagel spulletjes.
Ik ga ze niet allemaal stuk voor stuk laten zien want het zijn er heeel veel maar wel van elke collectie een paar.


Als eerste deze.
Dit is een nieuw effect lakje.
Deze geeft een alles in 1 effect.
Van elektrisch tot jeans effect.
Dit lijkt me wel een heel leuk nagellakje.
29 i don't need money honey

newproduct.product_base_name
Nog eentje van de effect lijn, deze zwarte.
Dit lakje geeft een latex matt effect en dat lijkt me echt heel gaaf!
Hier ben ik dan ook erg benieuwd naar.
Zwart is voorlopig de enigste kleur.
Intotaal komen er 6 nieuwe effect nagellakjes.
32 the black cat

newproduct.product_base_name
Dan komen er heel veel, maar liefst 20 (!) lakjes van de collectie I love trends (thenudes)
Dit is er eentje van en deze heeft allemaal flakes er in zitten.
04 cupcake topping

newproduct.product_base_name
Ze hebben niet alleen the nudes maar ook the pastels !
Vol met leuke vrolijke kleurtjes.
01 so lucky

newproduct.product_base_name
Er komen ook maarliefst 46 (!!!) the gel nagellakjes.
Hier ben ik helemaal exciting naar want ik vind de gel effect altijd erg mooi maar bij de eerste collectie van Essence met gel nagellakjes had je zo'n lamp nodig maar dat heb je hier niet voor nodig ! :)
29 # paradise

newproduct.product_base_name
Oeeehh hij komt er ook in glitter :D
43 girls best friend

newproduct.product_base_name
Maar nartuurlijk komen ze er ook in gewone kleurtjes en deze vond ik er echt wel uitspringen!
Super leuk kleurtjes
25 prince charming

newproduct.product_base_name
Er komen ook nieuwe nepnagels aan!
Deze zijn wel heel gaaf
het zijn 'gewone' french manicure die we al kennen maar deze zijn thermo nails, dat betekend dat als het warmer wordt de tipjes van de nagels verkleuren.
Hoe leuk is dat ?!
02 Keep cool, hottie.

newproduct.product_base_name
Essence is goed bezig!
Een topcoat die veranderd van kleur hoe meer lagen je aanbrengt!
Dit komt me wel bekent voor, volgens mij was het ooit een product in een limetid edition collectie van Essence.
Ook komt er nog een matte en 2 gel top coats!
27 Blurry up.

newproduct.product_base_name
Deze nagellakjes kennen we al alleen er komen nu andere kleuren.
Roze, groen, geel en beige.
11 Be my honey

newproduct.product_base_name
Essence komt ook uit met deze nagellak remover waar je nagellak super snel mee af gaat.
Ik denk dat je hem wel kent.
Eerlijk gezegt is Essence er een beetje laat mee.
Maar wel leuk dat ze er alsnog mee komen.
Deze is trouwens met almond olie wat weer heel verzorgend werkt.

Dan gaan we nu verder naar de lippen
newproduct.product_base_name
Kennen jullie nog de Essence lip creams die toen heel erg geliefd waren?
Ik denk dat Essence daar nu eindelijk achter kwam want ze zijn er weer terug mee en deze keer heten ze lip candies.
Er komen er 7 uit.
01 Candy Crush

newproduct.product_base_name
Ook komen er 6 xxxl nude lipglosjes uit.
Zoals de naam al zegt allemaal lekker nude!
06 soft almond

newproduct.product_base_name
Er komen ook allemaal nude lipsticks uit,6 in totaal
Deze is wel heel erg nude.
Ben benieuwd hoe dat zal staan!
04 its nude time

newproduct.product_base_name
Als laatste komen er 7 nieuwe lipliners uit!
02 sweat heart

Dan gaan we over naar het gezicht

newproduct.product_base_name
OMG hier ben ik zo benieuwd naar !
Deze ga ik sowieso kopen
Volgens mij is deze baked.
Heel gaaf ben benieuwd
Hij komt in 4 verschillende kleuren
20 nude beige

newproduct.product_base_name
De nieuwe sun clubs!
Er komen 2 varianten.
Dit is met Roze bruin en de ander is met bruin en donkerbruin.
20 sunset
newproduct.product_base_name
 De nieuwe mouses foundation zij weer terug maar dan van de anti spot collectie.
Er zijn 2 kleuren.
newproduct.product_base_name
Ook komen er 2 high covered concealers in een tube!
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar!
Essence wat een leuke producten!
newproduct.product_base_name
Ook komt er 1 nieuwe silky touch blush in de kleur 90 summer dreaming

newproduct.product_base_name
Dit is sowieso al vrij nieuw in de collectie van Essence maar ze voegen er nog eentje aan toe,
How to make your face glow box.

Dan gaan we door met de ogen.
 newproduct.product_base_name
Er komen 6 nieuwe 1 love nude oogschaduw mono's
03 creme brule

newproduct.product_base_name
Make me brow eyebrow gel!
Dit vind ik echt super leuk!
Er zijn al meerdere merken mee gekomen maar ben evengoed nog erg benieuwd naar deze.
Er komen 2 kleuren en dit is de ligtste
01 blondy brows

newproduct.product_base_name
Ook voor onze wenkbrouwen komen ze uit met de eyebrow fixing pencil.
newproduct.product_base_name
Er komen ook 2 nieuwe eyeliners uit.
Dit is de basic zwarte en belooft dat je hem makkelijk kunt aanbrengen en ook komt er een paars/grijze aan.
01
newproduct.product_base_name
ER komen maar liefst 19 nieuwe oogschaduw mono's aan.
Deze vond ik zelf erg mooi.
De verpakking is ook iets veranderd.
13 ocean drive
newproduct.product_base_name
Ook nog 3 metal glam oogschaduws.
Deze vond ik zelf erg mooi.
21 lavender frost

newproduct.product_base_name
1 nieuwe quattro.
En deze wauw hij heeft echt super schattige kleurtjes!
Hier ben ik erg benieuwed naar en ga ik denk ook halen.
17 creme de la creme

newproduct.product_base_name
Er komen 2 super vrolijke all about oogschaduw palletjes.
07 deepsea

newproduct.product_base_name
En als laatste van de ogen komen er 2 neiuwe mascara's.
Dit is de eerste de nieuwe versie van de roze lash princes mascara.
newproduct.product_base_name
En dit is een super nieuwe de like long lashes.
Hij ziet er super goed uit.

Dan als laatste komen er nog 4 tools uit.
newproduct.product_base_name
Als eerste deze cute concealer kwastje.
newproduct.product_base_name
Dan een leuke wimperkruller :)
newproduct.product_base_name
Een schattig huge spons applicatortje.
newproduct.product_base_name
En als laaste een lipbrushje

En dit waren alle nieuwe producten!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
De collectie ligt vanaf 16 februari in de schappen.
Welk product lijkt jou het leukste?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten