vrijdag 23 januari 2015

REVIEW ∞ Rimmel London Lasting Finish Foundation ♥

Hee lieve lezers 
Vandaag heb ik een heel leuk artikel. (Al vind ik het zelf :) )
Namelijk : een review over de lasting finish foundation van Rimmel London!
Benieuwd? lees dan snel verder 
Bron : weheartit



Ik ben hier zo exciting over :D
Op facebook was er een actie :
Je kon je dus opgeven om deze foundation uit te testen
En ik heb gewonnen !!!
ik ben zo blij :)
Ik kwam van school en me moeder vroeg hoe was school dus ik zij naja wel leuk maar duurde veelste lang toen zei ze misschien vrolijkt dit je wel op !
En toen haalde ze het pakketje tevoorschijn!
Ik dacht eerst he ik heb toch niks besteld en toen las ik op het paketje en stond er Coty en toen dacht ik ooohhh zal het ?
En ja :D



Dit is hem.
Een mooie verpakking zoals we van Rimmel gewend zijn 
Het vlesje in van glas en er zit een pompje op.
Mijn eerste indruk is goed! 
Het is in de kleur 201 classic beige wat precies mijn kleur hoort te zijn ! :)
Hij belooft een langdurige dekkend effect te geven en brengt moeiteloos gelijkmatig aan.
En hij zou oneffenheden, onzuiverheden en zelfs donkere kringen moeten camoufleren.
Nou ik ben heel erg benieuwd!




*dag erna*
In 1 woord: TOP
Dit is serieus de beste foundation die ik tot nu toe geprobeerd heb
Hij staat gewoon echt flawless en dat is wat je van een foundation wil.
En 1 super groot plus punt, hij ruikt super lekker!!
Hij ruikt een beetje fruitig.
Vandaag heb ik hem de hele dag op gehad en een meisje uit me klas zij Char wat zit je makeup mooi!
En ik dacht gelijk oh dat komt vast door deze foundation.
Hij dekt ook erg goed, wat hij ook beloofde.
Onzuiverheden  en oneffenheden dekt hij prima!
Alleen de donkere kringen onder bijvoorbeel mijn ogen dekt het wat minder maar als je de foundation opbouwt op die blekken is hij daar ook dekkend!
De foundation belooft 25 uur te blijven zitten, ik weet niet of hij zo lang blijft zitten want ik ben nog niet zo lang wakker gebleven haha
Maar iniedergeval blijft hij wel lang zitten!
Bij sommige foundations heb ik dat als ik van school kom dat de helft er al af is maar dat is bij deze zeker niet het geval.
Ik heb hem vanochtend om 07:15 aangebracht en het is nu 10 uur later : 17:06 en hij zit er nogsteeds heel goed op!
Ik zou deze foundation dus zeker aan iedereen aanraden!
Als eindcijfer geef ik hem een dikke 8!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten