dinsdag 27 januari 2015

Shoplog ! ∞ Kruitvat & Action

Hee allemaal
Vandaag heb ik een shoplogje voor jullie :)
Ik doe dit eigenlijk niet vaak maar het leek me wel leuk om weer is te doen, dus bij deze ∞
Benieuwd naar mijn aankoopjes?
Kijk dan snel verder



Ik heb niet heel veel gekocht maar toch leek het me leuk om het toch even te laten zien.
Ik begin bij de kruitvat!
Er komt een nieuwe collectie van Essence en dan bedoel ik niet limetid edition maar het vaste assortiment.
Het artikel waar in ik jullie laat zien staan al online.
Wil me die zien? Klik dan hier
De producten die er uit gingen zijn dus afgeprijst naar 50% !
Das lekker shoppen.
Ik nam even een kijkje en wou eigenlijk niks kopen omdat ik al zoveel heb maar kon het niet weerstaan. 
Dus ik kocht dit oogschaduw palletje : all about candies in 02 Candies.
Ik heb ook al all about sunrise en daar was ik er tevreden over dus ik dacht laat ik deze kopen leuk met pastel kleurtjes top voor in de zomer! :)
Hij koste nu 1.80.
Ook in de uitverkoop kocht ik deze 2 tubes.
He zijn cream eyeshadows!
Hoe leuk, ik za ze al een tijdje liggen en wilde ze eigenlijk best graag maar heb het nooit gekocht en nu waren ze toch in de sale dus ik dacht waarom niet.
< 01 eagypt's treasure | 02 brazil's sunset>
Per stuk koste ze nu 1.29

Als laatste bij de Kruitvat kocht ik deze mooie Blush van L'oreal.
Het is een hele kleine compacte met ook nog een soort kwasje onderin, en ook een speigel!
Ik vond hem er wel leuk uitzien en ik heb nooit eerder een blush van L'oreal geprobeerd en het leek me wel leuk om daar verandering in te gooien, dus deze ga ik lekker testen en er komt ook een review nog van.
Dit is in de kleur 115
En hij koste 11,40.

Dan gaan we verder met Action.
Als eerste kocht ik daar witte verf voor DIY'S :)
Dit is gewone acryl verf.
Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga deon maar het is handig om het in huis te hebben.
Deze was maar 1.40.

Dan wat saai's maar moet ook gekocht worden, Schriften.
Ik heb deze nodig voor school omdat alles al vol staat en ik heb mijn se week bijna dus moet alvast beginnen met leren.
Ik heb er 3 en ze koste 0,39 per stuk.
Voor in me kamer kocht ik dit, ja hoe moet je het eigenlijk noemen.
Het is een soort bakje waar ja ehh je kent het vast.
Ik was hier al tijdje naar op zoek en zag het vaak wel maar dan ik blokken en ik wou wat anders dus ik zag nu deze en die is perfect en koste maar 1,99.

Dit was alweer alles wat ik gekocht eb :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zie jullie morgen weer 
xxxx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten