vrijdag 7 maart 2014

Review Miss Sporty Ohh! BLUSHED again

Weer een review:)
Een review over deze blush van Miss Sporty :)
Eerste indruk was heel goed ik vond hem er zo leuk uit zien, heel klein en compact en heel leuk met de 2 kleurtjes.
Maar hij valt zwaar tegen

Dit is de pigmentatie ( sorry voor al die overige glitters. Hiervoor nam ik fotos voor een oogschaduw)
Maar de pigmentatie zie je zonder flits gewoon niet!
Op je wang zie je gewoon helemaal niks.
Dat vind ik erg jammer omdat me eerste indruk nog wel zo goed was.
Het is nummer010 Russian Doll
Er zijn ook nog andere varianten maar die ben ik niet van plan te gaan kopen want als dit al niks is :(

Conclusie: geen aanrader in mijn opzicht want er komt geen pigmentatie vanaf.

Te koop in de miss sporty schappen bij de etos voor €2.50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten