dinsdag 11 november 2014

Hello allemaal:)
ik ben een tijdje weg geweest (8 maanden...)
euhmm ja een beetje heel erg lang wil je weten waarom.. lees dan snel verder


Het heeft eigenlijk meerdere redenen
Ik heb een best erge blesurre aan me voet en ben der een maand geleden zelfs aan geopereerd en ik had dus altijd pijn en daarom had ik vaak geen om wat te doen doen, ik had het er soms best zwaar mee, nouja een 2 maanden voor me operatie dacht ik eraan om toch een nieuwe blog te maken en dat heb ik gedaan genaamd CharmainDestiny.blogspot.nl maar ik kwam net terug van de fysio en ik had best veel pijn en ik dacht ik ga lekker op de bank en pak me laptop erbij
Toen ging ik naar deze blog om er even op te kijken en toen dacht ik eigenlijk wil ik deze blog weer terug... Dus dat heb ik gedaan
ik ga nog even kijken wat ik met de andere blog ga doen maar dat komt goed.
2 weken geleden kreeg ik het idee om met een vriendin diy's te maken en ik dacht dat ga ik filmen dus ik heb ook een yt kanaal gemaakt die kan je vinden op deze link https://www.youtube.com/channel/UCQkLylZ3PYU4b2iToGDUXWg
ik zou het erg leuk vinden als je abboneert :)
er staat nu alleen nog een vlog op maar ik ga vrijdag filmen en dan komen er diy's aan
ik zat beetje te denken aan een naam maar ik dacht ik noem het gewoon CharDIY omdat ik toch voornamelijk diy's wil maken.
Zo noemde ik dus ook deze blog die eerst Dreams about fashion heette
Mijn blog gaat helemaal veranderen en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden
Ik bedoel met veranderen voornamelijk dat ik het wat profecioneler wil gaan doen  als dat gaat lukken

Ik ga proberen zoveel mogenlijk te posten en de oude artikelen blijven er wel gewoon opstaan :)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden
xo' Char

Geen opmerkingen:

Een reactie posten