woensdag 10 december 2014

25 Food vragen Tag

Vandaag keek ik op VeraCamilla.nl , ik had er al een paad dagen niet gekeken en ik zag een leuke tag staann!
Namelijk de 25 Food vragen tag
Vandaag ga ik die voor jullie doen 
Enjoy
25_foodvragen_tag_01

Bron foto : Vera Camilla





Wat is je favorieten ontbijt?
Voor ontbijt eet ik nooit zo veel.
Ik vind het niet fijn om in de ochtend heel veel te eten dus daarom eet ik meestal een krekker of ontbijt koek, en als ik wat meer trek heb eet ik musli.
Eigenlijk heb ik geen favoriet ontbijt.

Hoe drink je je koffie?
Ik drink nooit koffie haha, alleen bij starbucks.

Wat zit er op je lievelings broodje?
Euhm dat is een moeilijke, Maar ik denk dat ik kies voor gesmolten kaas (met salami)
Eigenlijk een soort tosti.

Soep of Salade?
Ohhhhh die vind ik echt heel moeilijk!
Ik ben gek op bijde!
Wij hebben alijd zo'n dag dat we altijd soep eten, meestal is dat op zaterdag.
Maar we hebben altijd elke avond bij het eten een salade en dat vind ik ook echt heerlijk, dus ik kan eigenlijk echt niet kiezen, beide vind ik heerlijk.

Wat is je favoriete kookboek?
Ik lees nooit kookboeken haha
Thuis kook ik ook nooit avond eten dus ik heb ook geen eigen kookboeken.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig
Pff dit is ook al weer zo een moeilijke vraag.
Toch denk ik dat ik kies voor nooit meer zoet want ik heb wel eens momenten dat ik denk pff even geen zoet meer hoor even wat hartigs, dus af en te wat hartigs vind ik lekkerder dan zoet.

Welke keuken (land) is je favorieten?
Ik denk dat ik kies voor de griekse keuken want omg ik hou van grieks eten !!
Altijd als wij met het gezin uiteten gaan gaan we ook altijd naar de griek want we vinden dat allemaal zo lekker <3

Wat is jou favo food film?
Ik heb geen favo food film maar wel een favo food programma, namelijk cakeboss :)
Dat vind ik zo leuk!!
Wat is je ultime guilty plessure?
Zuurstokken en schepsnoep bij de kruitvat :O

Wie is je grootste inspiratie bron?
Tumblr en Weheartit <3
Daar staan altijd zulke leuken recepjes op en als jullie nog even geduld hebben komen er binnenkort leuke DIY's op  mijn youtube kanaal. 
https://www.youtube.com/channel/UCQkLylZ3PYU4b2iToGDUXWg

Thuis koken of uit eten gaan?
Defenitly uiteten!!

High end of low profile?
Low profile, dat vind ik veel gezelliger dan zo'n chique restaurantje 

Wat is je lieveling restaurant?
De griek :)
En woodstone haarlem!

Boodschappen doe ik bij...
Albertheijn 
Dicht bij mij school is een Albertheijn dus daar ga ik altijd heen

Het lekkerste dat ik ook gegeten heb is...
Pff dat is echt een heeele moeilijke vraag!
Ik hou heel erg van vis en van gyros en van macaroni en van pizaaa 

Koffie met george of met heston?
george.

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Lekkere sausjes

Mijn favo snack is ?
Tsja dat is ook een moeilijke. de laatste tijd ben ik proberen zo gezond mogenlijk te doen dus nu is het appels maar wat ik normaal neem (ongezode snacks) is chips, dat haal ik altijd tijdens school. wat halen jullie tijdens school?

Wat zit er op jouw pizza?
SALAMI <3_<3
Wat lust je echt niet?
Pindakaas!
Alleen die geur al ...
Ik vind dat zo vies!
Never dat ik dat ga eten

Mijn favoriete food blog?
FoodGloss, ik vind dat echt leuk

Het gekste wat ik ooit gegeten heb
Ik weet eigenlijk niet of het raar is maar ik vind het wel...
Namelijk eend...
In de 2e klas van de middelbare was ik met mijn klas gaan wokken.
En we gingen alles uitproberen en opeens komt er iemand naar me toe en zegt Char proef is, dus ik neem een hapje en opzich smaakte het niet verkeerd en toen zei die gene dat het eend was... omg zeg nooit meer, eigenlijk alleen om het idee dat je eend eet.

Wat staat er op je food bucket list?
Eigenlijk al het amerikaanse snoep omdat dat me zo lekker lijkt en ik wil dat wel eens proeven, (een deel daarvan heb ik al geproefd)

Ik kan niet leven zonder...
Koekjesssss

Dit was de tag
Vond je hem nou leuk?
Neem hem dan gerust over !
Xoxo Char

Geen opmerkingen:

Een reactie posten