donderdag 11 december 2014

Top 5 #1 - songs

Vandaag de eerste versie van top 5 ☺️




Bron: spotify
#1
Op nummer 1 staat Thinking Out Loud van Ed Sheeran
Normaal luisterde ik niet heel vaak naar edsheeran, ik hoorde zijn liedjes weleens voorbij komen en ik vond ze echt leuk maar zette ze nooit in mijn playlist maar since zijn nieuwe album : Don't uit is ben ik helemaal in to the  ed sheeran, ook heb ik hem vrienden aangeraad ik loet hem aan een vriend van me horen en die is nu ook helemaal fan van dit liedje :)
Ik vind hem echt mooi en Ed Sheeran kan echt ongelofelijk mooi zingen!

#2

Op nummer 2 staat dit album van Ariana Grande 
Geen 1 nummer maar een heel album😁
Ik vind dit album zo mooi <3
Ik ben sws al fan van haar☺️☺️

#3

Ik zag dit liedje staan tussen een afspeellijst op spotify en luisterde hem..., maar dat bleef niet bij 1x
Ik zetten hem alleen maar op repeat en wauw dit is een leuk nummer zeg 😁👌

#4
En jaja hier is weer een kerst nummer
Ik houuuuuu van kerst en alles daarom heen
In October begon ik al met luisteren 
Dit nummer zal altijd mijn all time favorite kerstnummer blijven

#5
En als laatste : nothing really matters ~ mr. Probz
Tsja hier in Nederland wordt dit nummer zo vaak gedraaid dat je er niet onderkomen kom.
Daarom staat dit nummer op 5 
Mr.probz is echt een hele goede Zanger, en nog Nederlands ook 🙌
Dit was het weer

Doeeixx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten