maandag 8 december 2014

What I got for SINTERKLAAS

Heee☺️
Vieren jullie nog Sinterklaas ?
Wij wel, niet groot maar ik heb toch echt hele leuke cadeautjes gekregen😍❤️
Vandaag laat ik het jullie zien
       



Laten we beginnen met decoratie , ik ben bezig met mijn kamer veranderen en het wordt zoooo leuk omg☺️
En daarvoor heb ik een paar leuke decoratie dingentjes gekregen
Als eerste dit hartje metde tekst : look on the bright Side of life.
Dat vind ik echt een mooie quote.
En als jullie enzoknol volgen weten jullie misschien wel dat hij en dee dit ook altijd zeggen haha
Ik vind dese echt leuk deze komt sowieso op mijn kamer :)
Dit superleuke lijstje ook met een quote
Don't dream your life
Live your dream 
Waar toch !:)
Heel leuk hier ga ik ook een leuk plekje voor zoeken.
Dit leuke 'DIY' lijstje.
Ik ga er denk in de een een foto met me broer, de ander met mijn moeder en de ander met mijn vader
Dat lijkt me wel leuk!
En de randjes ga ik met washitape doen want dan als ik het zat ben kan ik er weer een ander printje op doen :)
Aaa deze leuke knijpertjes met "christmas" super leuk👌
En deze vind ik ook echt leuk☺️
Het is een kerstman lichtje en het lichtje veranderd van kleur
😍😍😍 zooo schattig deze omg
Een luchtververser is dit zo leuk hahah

Dan maken we even een klein oversprongentje naar FOOD
Wij doen met de familie altijd een spel 
En ja ik had de K3 snoepjes hahah
Naja superleuk!! Hahah
M&m's chocolaatjes en een chocoladeletter
Dankjulliewel ❤️

Dan gaan we verder naar boekjess☺️
En ik heb er niet 1 maar 2!!! :D
Omg super leuk 
De normale cosmogirl e. Cosmogirl beauty!
Zo leuk hier kan ik veel inspiratie in opdoen
Een super lekkere ruikende douchegell van playboy!👌

En dan gaan we over naar makeupjess
Als eerst dit pakketje van misssporty
Ik ben hier heel blij mee !
De poeder heb ik al maar raakt zowat al de pan dus nog eentje is super handig wamt ik hou van die poeder! Hij is zoo fijn!
En die lipgloss heb ik ookal maar dan in een andere kleur dus super !
Ook kreeg ik deze super leuke bronzer van Maybelline
Hier komt denk nog wel een Review van :)
Van Maybelline kreeg ik ook deze color tattoo 😍😍
Deze wou ik echt super graag en heb hem! Tysm 
En als laatste kreeg ik dit nog 😍❤️❤️
Gewoon 2 cadeaubonnen van H&M en een staatslot
Omg ik ben zo blij met alles wat ik gekregen heb
Ben zo dankbaar voor dit allemaal
Heel erg bedankt Sinterklaas ☺️

Wat heb jij gehad van Sinterklaas?
Laat het hieronder weten
Xxx

















        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten