donderdag 11 december 2014

Diary #1 Winkelen, MAC

Hee lieve lezers♥️
Vandaag heb ik een nieuw concept voor jullie
Namelijk : Diary
In Diary laat ik elke dag (in 1 post) zien wat ik die met 1 foto 
Beetje moeilijk uit te leggen maar kijk maar snel verder ☺️




Zondag
Vandaag was ik met mijn broer en moeder even naar de winkels om cadeautjes te kopen, veel hebben we niet gekocht maar volgende keer beter haha
Voorderest heb ik niet heel veel gedaan was een rust dag meer haha
Ik was om 12 uur pas wakker...
Maarja ik ging ook pas om half 4 slapen😁
Voorderest heb ik nog Engels beetje geleerd want heb morgen een so
En onder het leren nartuurlijk met muziek👌
Toen ik deze foto nam luisterde ik Hero(we could be)~alesso
Maandag
Vandaag was ik het eerste uur naar school geweest maar toen voelde ik me al niet lekker dus ben het 2e uur ziek naar huis gegaan...
Vandaag heb ik dus niet zo veel gedaan
Beetje op de bank gelegen, geslapen maar ook heb ik nog wat dingen aan me blog gedaan hieronder zie je een preview over een nieuw artikel 
Vandaag heb ik 3 nieuwe artikelen gemaakt.
Dat is eigenlijk alles wat ik heb gedaan 😁
Ik hoop dat ik morgen weer naar school ga maar weet nog niet zeker.
Dinsdag
Vandaag was ik om kwart voor 1 uit.
Hier zie je dat ik om 1 uur maar huis aan het fietsten was 💯😁
Op 10 voor 4 had ik mijn "gym" kleren aangedaan want ik moest om 4 uur bij de fysio zijn, later deze week zullen jullie dat nog een keer horen want ik moet 2x in de week
En aan het einde van de dag was ik noge even Skype met een vriend van me
Oh in de foto staat ook Skype maar ik bedoel FaceTime

Woensdag 

Vandaag starte ik de dag blij ik weet ook niet waarom haha
Maar dat werd al snel minder toen ik om half negen bij de tandarts moest zijn 
Nee grapje, het ging goed
Om 10 voor 10 zat ik bij Frans
Hmm ja heel leuk
Dat vind ik echt het minst leuke vak, wat vind jij het minst leuke vak?

Om 3 uur was ik in Hoofddorp 
Nouja toen zat ik al in de auto om naar huis te gaan haha
En wat heb ik gekocht????
Tada een jurkje, ik vond dit echt een gave foto idk why
Maar bij de Primark kocht ik een super leuk jurkje :)

Donderdag 
 Vandaag heb ik aan de begin van de dag niet veel gedaan 
En ohja ik had ook nog fysio maar was vergeten fotootje te maken 😁 sorry 
Haha dit is een aparte foto 
Hier was ik met 1 van me beste vriendinnen
We kwamen van Frans af en we liepen maar Nederlands 
En me andere vriendin filmde het Jaa... Idk waarom haha
Maar daar is dit dus een foto van , ( ik ben met rode jas en Nikes)
In de avond ging ik even bij men voetbal team kijken op trainen
Pff wat mis ik het zeg
Nog ongeveer 5 maandjes....
Iets later fietste ik met wat vrienden wat rond en de stad waar ik woon is best mooi savonds en daar probeerde ik een foto van te maken maar het faalde een beetje 😂😂
Dus let niet te veel op deze foto
En op het laatste van de dag gingen we nog een ijsje halen 👌
Ohja morgen is een spannende dag want dan gaan we kaartjes voor ARIANAAAA bestellen
Omg ik tril nu al
Ben zo zenuwachtig 
Lees hieronder of het ons gelukt is.

Vrijdag
Vandaag was ik vergeten eigenlijk om foto's te maken maar in de avond had ik met iemand een milkshake gehaald👌
En het belangerijste van vandaag : IK HEB KAARTJES VOOR ARIANAAA!!!


Zaterdag
Vandaag was ik met een vriend van me naar Haarlem geweest, gewoon om even te shoppen :) 
Om 10 voor half 2 zaten we lekker te eten bij de mac😁
Oh jongens wat ben ik gezond bezig deze week
We waren er al vroeg en omdat we Haarlem al 100x hebben gelopen waren we om half 4 al klaar en aan het wachten op de bus
Ik heb trouwens zo iets moois van hem gekregen, ik was 4 maanden gelede jarig maar hij wou wat leuk voor mij kopen ; " niet met een tientje aankomen " zoals hij zelf zij
Dus hij kocht dit
Deze foto poste ik op mijn insta
O m f g WAUW😍
Ik mocht gewoon wat bij MAC uitzoeken
Ik wou eigenlijk de highliter soft and gentle maar ik heb er 1 van douglas eigen merk die spot veel op soft en gentle lijkt en daarom koos ik er voor om deze te nemen ☺️☺️
Dit is lightscapade

Zondag
Vandaag vierde wij mijn broers 19e verjaardag JEEJ
19 alweer pfoe pfoe dat gaat snel!
Sorry ik heb vandaag geen foto's gemaakt

Dit was mijn drukke maar vooral leuke week!
Wat vond jij het leukst?
xxx Charmain





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten