maandag 15 december 2014

Review - MAC sheertone shimmer blush


Hee meiden ❤️
Vandaag heb ik een Review voor jullie over mijn enigste MAC blush, benieuwd naar wat ik ervan vind?
Lees dan snel verder






Dit is hem, de verpakking vind ik er erg mooi uitzien, heel simpel maar toch mooi, ik vind deze verpakkingen mooier dan die nieuwe van MAC.


Om wat precies te zijn is het een sheertone shimmer blush in breezy 


Hier zie je nog wat informatie op de achter kant waaronder de ingrediënten 


Dit is hem, het moet er al zeer belovend uitzien toch?
De kleur vind ik al super mooi en toen ik hem uitkoos zocht ik niet zo zeer naar een populaire maar meer naar eentje die mij zelf heel erg aansprak.
En dat was deze
Ik vond de kleur heel erg mooi en er zit ook een mooie shimmer in 
Laten we kijken hoe de pigmentatie is
Wauw
Ja hier op deze foto zie je al dat bij perfect gepigmenteerd is!
De mooie roze kleur is goed te zien en zelfs de glitter/shimmer die erin zit.

Hier zie je een Swatch op de huid want dan is hij toch altijd iets anders.
Ik vind hem hier ook prachtig.
Wel is hij heel erg goed gepigmenteerd dus je moet oppassen dat je niet teveel aanbrengt.
En weer is dit zeker een aanrader!
De prijs en kwaliteit vind ik ook goed!
MAC is nartuurlijk geen budget merk maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug ! :)
Ik ben erg fan van MAC en probeer me collectie ook steeds uit te berijden maar ja MAC is best prijzig dus daar moeten we even voor sparen
Maar ik wil zeker nog een blush van MAC!
Benieuwd naar al mijn MAC producten?
Laat het even weten als je daar een artikel over wil dan ga ik die maken.

MAC, te koop bij alle MAC countert en bij sommige Douglas filialen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten